sobota, 23 grudnia 2017

23 ci grudnia czyli wigilia wigilii,sobota 2017r

wigilia wigilii tu jest straszna jak wszystko tu i jak sama wigilia i same święta..miałam na 13 tą iść do świetlicy zielonoświątkowców,bo w każdą sobotę serwują biednym zupę a i teraz poczęstunek,ale nie poszłam...ze zrozumiałych względów,że jest to sekta nie uznana przez katolickiego papieża....nie chcę nic od nich..wolę być głodna....wczoraj była chryja znowu i wyłam ojcu w telefon przez sąsiadów-potworów,którzy do żadnego kościoła nigdy nie chodzili,ale co roku kładą przed drzwi wycieraczkę w dwa bałwany w moją stronę/!/ a to ich jest dwójka,bo jestem sama,a także co roku wiesza ta baba od tego dziada takie gówno przy ich drzwiach na moim widoku...co za buracka tandeta wiecznie taka sama!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz