wtorek, 22 grudnia 2015

wykończyli mnie!

mieszkam w gdyni,na ulicy ramułta klatka 36 c....wykonczyli mnie tutajesi zombie i kanibale ,którzy zżarli mnie na żywca!Widziałam jak laziły te wszytskie mendy i zazdrościły mi,ze żyję!no ,bo domniemywam,ze oni nie zyli nigdy a jeden w drugiego taki sam i sztampa oraz schemat wygladu i wymowności/fizjologia to ich mowa/,bo gdy rzygam lub sram,to oni mniej więcej tak samo "rozmawiają"Prostaki and prymitywy ze średniowiecza i ciemnogrodu to-tal-ne-go/!/ i chcą być ważni strasznie ,bo mają kupę szmalu i szpanują ,a ja jem tynk ze scian i do połowy splęśniały chleb ze smietnika zbiorowego,ale to oni nic nie potrafia ,nic nie skończyli/zadnej szkoły/,nigdzie nie pracuja i siedzą tu i obserwują czy ,kiedy i jak ja tu umrę w samotnośći!JARZYCIE!?jeden taki zazadrosny żur z klatki A w  tym bloku ,w jakim mieszkam opuscil mnie ,gdy mnie nie było już stać na piwo specjal dla niego i od tygodnia obciaga pedalską pałe mariuszowi lange/kaszub lysy i stary!/.nazywa się ów żur piotr hewelt i jest najwiekszą kurwą jaką poznałam w mym obsranym ,pechowym zyciu!i dlaczego tego gnoja "musilam" poznać?!idlaczego tego gnoja poznala?życzę wszystkim zjebanym skurwysynom z pomorskiego trojmiasta bardzo "wesołych" świąt w centrum cierpienia,piekła i samotności ,jakie ja tu u was chuje zawsze miałam,jebana SEKTO IMEBYLASTYCH RAGUŁÓW!BYE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz