poniedziałek, 26 października 2015

jestem traktowana jako piate kolo u wozu,coś i to na bocznym torze,ciągle bagatelizowana,osmieszana,pokazują mi ,ze się nie liczę,że nie mam zadnych praw,a oni mają wszystkie i ze nie mam prawa ani do miłości ani do szczęścia do niczego,nikogo i ze muszę być sama i męczyć sie strasznie w tym ziemskim piekle,jakie to oni mi tu urzadzili  w polsce.....
zawsze tylko się do mnie czepiali,ze to,ze tamto,ze jestem nietaka,że jakiś niewyskrobek czy cos i zawsze mnie karcili i karali za wszystko i jestem tylko kozłem ofiarnzm dla nich czyli dziewczynka do bicia i nigdy nie dali mi ani jednej szansy...co za los!przez nich i przez ich nie-traktowanie mnie jako czlowieka ucieklam w samotność,eskapizm,alkohol i dlatego piję ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz