czwartek, 10 września 2015

nie kocham was...

Nie kocham was..niokgo z was...skąd wyscie się wzięli i skąd jesteście,pochodzicie?Boże!Makabra!Dance makabre!...nie wchodź do mnie ,duchu....widzę wokół mnie czarną podłość i niewdzięćzność....to ja,ktora naiwnie daję wam ,kurwom.wszsytko i bezecnie zostaję zdradzana?!lepiej ,że umimieram..lepiej dla mnie,bo nie bęęde musiała juz żyć na tym obsrnaym swiecie z takimi  kurwami,co mnie non stop zdradzają...ja to widziałam oczami wyobraźni.....i jeszcze ten kurewski facet-gnom brzydki co nie ma ani piersi ani dupy ani ciała i jest stary a rządzi tu..makabra....!ja jestem piekna akuratnio....mmam gładkie dobre ciałko,ale już dla nikogo w was .zwykłe gnoje....bye...NIENAWIDZĘ LUDZKOŚCI I TAK UMRĘ Z TYM POCZUCIEM.....O  WIELKA MOJA KRZYWDO!NIECH CIĘ ZAMKNĄ W PIEKLE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz