środa, 9 września 2015

poglądy

Moje poglady są może dość radykalne,ale moje zycie to horror i koszmar i własnie przez rożne,złe osoby  zbliskiego otoczenia,ktore moje zycie zaminily w piekło....Jesli bym na wszystko im pozwolila,to na pewno wlazlyby mi na glowę i rozgniotly na płaski placek!Nie chcę dopuscić do tego i muszę walczyć z nimi i bronic siebie przed nimi...Zresztą to jest ich WOJNA,a ja jestem tylko do tego wciągnieta...Patrzylam jak w te upaly spuchly mi stopy i lydki i dopiero teraz z tych baniaków zeszła opuchlizna.....Fajne to nie było,ze ledwie przezyłam te straszne upały i że trzepało mną po ścianach i umierałam i się gotowałam i puchłam.....moje życie to się zrobil koszmar,a więc teraz moje poglądy sa też takie,jak to zycie,ktore jest..W tej sytuacji moje poglądy nie są dziwne...uwierzcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz