niedziela, 31 stycznia 2016

PIERSI KOBIETY...

JEM TU TERAZ AKURAT KAPUŚNIAK ZE SŁODKIEJ KAPUSTY..NIEZŁY..SAMA ROBIŁAM...MOJE PRZEMYŚLENIA JESZCZE NA DZISIAJ WYGLADAJĄ TAK,ŻE ONE DOTYCZĄ KOBIECYCH PIERSI...
JA BARDZO LUBIĘ,GDY KOBIETA MA ŁADNY I DOŚĆ DUŻY BIUST I CHYBA OD DWÓCH LAT MI TEŻ PIERSI UROSŁY DO ROZMIARU SREDNIEGO....PRZEDTEM BYŁAM MŁODA,CHUDA DESKA ,A PIERSI TO BYŁY TYLKO TE GRUCZOŁY MLECZNE ....
NO I WYOBRAŹCIE SOBIE DROGIE BRATKI ORAZ DRODZY PAŃSTWO,KTÓRZY /BYĆ MOŻE/CZYTACIE TO,CO JA TU PISZĘ..MIANOWICE WYOBRAŹCIE SIĘ,ZE ODKĄD MI UROSŁY PIERSI/ZE DWA LATA TEMU JAK MIAŁAM 39 LAT/,TO WSZYSTKIE PŁASKIE GÓWNIARY,SMARKULE,BABY POD 60TKĘ I FACECI  PO PROSTU WSZYSCY MI SIE WLAMPIAJĄ W CYCKI PRZY KAŻDEJ OKAZJI I Z SAMOCHODÓW TEZ I ZAZDROSZCZĄ JAK CHOLERA,ŻE JA MAM ,A ONE DO SEKSU NIE MAJĄ A ICH FACECI MAJĄ "WĄTY',ŻE ONE NIE MAJĄ TEGO,CO JA....OCZYWIŚCIE ŻADEN Z NICH BY MNIE NIE WZIĄŁ,BO POGARDZAJĄ MNĄ TU STRASZNIE,ALE CYCEK MI POTWORNIE ZAZDROSZCZĄ,BO PŁASKIE DECHY SĄ!JA ZNOWUŻ BARDZO KOBIECA JESTEM Z BUDOWY,A ZAWSZE MÓWIĄ DO MNIE NA "PAN" I TO WSZĘDZIE,NAWET PRZEZ TELEFON I SIĘ ZASTANAWIAM CÓŻ TO JEST,SKORO JESTEM BARDZIEJ KOBIECA NIŻ WIĘKSZOŚC TYCH TZW."KOBIET",A TAK NAPRAWDĘ KOBIETONÓW......post scriptum:no i akurat wtedy jak mi własnie piersi urosły,to zmarła starsza sąsiadka z naprzeciwka,która sama mieszkała już pod koniec swojego życia.mieszkanie jej po jej śmierci zostało momentalnie sprzedane i wprowadzili się- taka parka młodych gówniarzy,którzy najpierw zrobili taki remont tam,że miałam codzień całe okurzone drzwi....
oczywiście nigdy nie usłyszałam niczego od tych zarozumiałych gówniarzy,natomiast wiem bardzo dobrze o tym,ze byłam przez nich obserwowana/nazwali mnie baryła,bo jestem gruba i podglądali mnie/.pewnego dnia idąc z psem moim przy płocie przy boisku,ujrzałam 4 całkiem nowe biustonosze niewielkich gabarytów,kolorowe i wiem,ze ta nowa sąsiadka -klaudia wyrzuciła je tam,bym zobaczyła,że mi strasznie zazdrośći moich piersi!/no przecież dla heteroseksualistów ,a zwłaszcza facetów, piersi kobiety duże ,są istotnym elementem w byle jakim zresztą ich seksie pozbawionym wyobraźni!BYE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz