środa, 6 stycznia 2016

w porządku pani Janino.....

w porzadku ,pani Janino..miała pani rację..miała pani prawdę..i dziś wiem..tak.pójdę do pracy.moge tylko na pół etatu,ale pies,ktoremu poswieciłam ostatnie 7 lat ,bedzie musial/!/ wreszcie poczekac ze spacerami/lubi łazic conajmniej 5 razy dziennie z 2giego piętra i z powrotem na to drugie pod górę/....ja w wadze ponad stówa i w wieku ponad 40 lat,mam kłopoty z krążeniem ,klimaksem i stawami ...ostatnio schudłam jakieś 15kg w ciagu kilku lat...ale to jeszcze za mało...mam jednak 30kg nadwagi....więc trochę rzuca mnie po ścianach od 6 miesiecy..mam jakis udar mózgu?!!!?!mam zaburzenia równowagi,ale ok...Przemyślawszy wszystko co figuruje w zapisie wyzej..zdecydowałam!Tak!IDĘ WRESZCIE DO ROBOTY CZYLI PRACY,BO KRASNOLUDKI ZA MNIE PRACOWAC W KOPALNI NIE BĘDĄ!BO KOPALNIE POLIKWIDOWALI ZRESZTĄ U NAS!TAK JAK I STOCZNIE ,WIĘC I KRASNOLUDKI PRZESTAŁY MIEĆ RACJĘ BYTU...TO TAK SAMO JAK JA....MOZE TO BYŁ SEN-TO MOJE ZYCIE I MNIE WCALE NIE BYŁO NEVER...NEVER...NEVER...?IDĘ do pracy i bedę pracować na ksero,bo lubię zapach świezego druku z tonera na pachnacej celulozą kartce...gra ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz